تو زایمان طبیعی ک ادم بخیه میخوره آیا واژن گشاد میشع یا نه

۹ پاسخ

فکرکنم به بدنت ودکترهم بستگی داره معمولا فرقی نمیکنه حتی بهتر میشه ولی من دختر عموم میگف من تورابطه خیلی اذیت مبشم ازوقتی دوتا طبیعی اورده میگه راحت شدم دیگه اذیت نمیشم

من احساس میکنم تنگ شدم البته هنوز رابطه نداشتم

نه اصلا ربطی نداره
ارتجاعیه واژن
دوباره برمیگرده به قبل

مثل قبل نمیشه

داخل واژن گشاد میشه من‌از هرکی باهاش راحت بودم پرسیدم میگن گشاده داخلش فقط درشو می‌دوزند نمیدونم چرا بعضیا میخان بگن نه ما تازه دردمونم‌ میگیره خود دکتر هم گفت لوله واژن گشاد میشه اونی ک به حالت اول بر میگرده رحمه

برمیگرده ب حالت قبل

منک تنگ شدم بعد زایمان و بخیه ها

نه عزیزم بعدا ب حالت عادی برمیگرده
حتی شاید یمقدارم تنگ تر بشه

خوب بخیه بزنن نه عزیزم

هم داخل هم خارج بخیه میزنن
بگو بخیه زیبایی بزنن تنگ ترش میکنن

سوال های مرتبط

مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی