منم سزارین دومم
هم اتاقی که داشتم سر پسراولم اون سزارین دومش بود خیلی غر میزد و ناله میکرد ولی من اصلا اینجور نبودم خودش که میگفت دومی خیلی فرق داره
باز پیش خودم میگم شاید دکترش دستش خوب نبوده یا طرف آستانه تحمل کمی داشته
بستگی به شرایط بدنی طرف داره من که مادرم میگه سز دومیم خیلی راحتتر بودم اولی بیشتر درد داشتم
نهههه اصلآ
و منی که سزارین سوم هستم😑
نه نیست
نه اتفاقا مامانم میگه دومی خیلییی راحت تر بوده براش و سر ۵ روز خودش همه کارهاشو میکرده
منم شنیدم،،خیلیم استرس دارم
نه بابا من الان سز سوم باید بشم دوم پشت سرگذاشتم
نه عزیزم
اصلا به این چیزا فکر نکن...
نمیدونم منم شنیدم و میترسم
وای میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.