مامانا سزارین اول راحت تره یا دوم؟

۴ پاسخ

من دوتاش خوب بود دومی که اصل هیچی نفهمیدم

من که اولی راحت بودم امیدوارم دومی ام راحت باشه

منم اولی بودم و درد زیاد داشتن و خونریزی خیلی بد گذشت بهم

من خیلی میپرسم اکثرا میگن دومی راحتره
حالا به من امید میدن یا نه رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی