منم پنج سال پیش طبیعی بودم اپیدورال خوب بود انشالله اینم خوب باشه
دومی
درداش قابل تحمل تره
بدن هرکسی نصبت به درد متفاوته من سر اولی راحت زایمان کردم ولی دومی خیلی اذیت شدم
معمولا راحت تره مگه چی بشه
والا منم ۲سال ونیم پیش زایمان طبیعی کردم خیلی راحت بود امیدوارم این یکی هم مثل اولی باشه
راحتره اولی خیلی اذیت شدم خیلی درد بردم دومی کمتر
منبعد ۱۲ سال دومی رو آوردم دکتر گفت اذیت میشی چون اینه اولی میمونه خیلی فاصله انداختی انگار شکم اولته
من شنیدم راحت ترههن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.