۲ پاسخ

من که سه تا طبیعی داشتم و یک سزارین
سزارین از همشون راحت تره 😅

برا من اولی بهتر بود چونکه زایمانم اسپاینال بود زایمان دومم بدون درد نبود یکم برام سخت بود

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی