من زایماناول طولانی بود و دردش زیاد بود ولی دومی کوتاه با درد کمتر ایشالا این یکی هنوز راحتتر باشه از دومی
درداتو بکش برو بیمارستان خانوما با دهانه رحم 3 سانت بستری شد از ظهر تاشب سرشبم بچه اش دنیا اومد من بخاطر انقباضات زود. بستری شدم
آدما باهم متفاوتند ولی من زایمان دومم واقعا خوب بود. هرچی سر اولی داغون شدم دومی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.