۲ پاسخ

اره عزیزم روز اول میشه
معمولا روز اول سونو نمیکنه و فقط داروها رو میده تا روز ۸ که بعدش میری برای سونو و داروهای تکمیلی

روز دوم یاسوم باید بری

سوال های مرتبط