آخی به داروخانه هم نشون بدی دارو میدن
گناه داره کوچیکه نمیتونه بگه شاید درد داره
من ساعت ۲شب هم متوجه بشم شوهرمو میفرستم داروخانه و یا بیمارستان
منتظر وانمیستم که دکتر خاصی بیاد
چرا صبر کردی این همه زیاد شده
یه روزه که اینجوری نمیشه
🥲🥲🥲🥲🥲
ببرش دکتر حتما.. یا عکسشو نشون داروخونه بده.. احتمال زیاد دونه سفید ها قارچ هست
سلام عزیزم پسرت خوب شد؟
منم باسن پسرم اینطور شده چی بزنم ببرمش دکتر؟
واییییییی چقدر دل گنده ای دختر ک تاحالا نبردیش دکتر پسرمن جوش میزنه شوهرمو از سرکار میکشم خونه اینجور میشد خب میمردم و زنده میشدم امدیمو دکترش مرد هواپیماش سقوط کرد بچه باید همینجور بمونه؟
پماد هیدروکروتیزون بزن
دختر منم ایمطوری شده بود از داروخانه اون پمادو گرفتم زدم خوب شد
پماد هیدروکورتیزون بزن خوب میشه
احتمالا الرژی داره ب چیزی پسر منم اینطور شد از الرژی بود ماده الرژی زا رو حذف کردم با کرم سوختگی خوب شد
پسر من شبیه این بود هیدروکورتیزون و کلوتریمازول قاطی بزن
گناهي خيلي اذيت ميشه ببرش حتما دكتر
این حساسیت غدایی دختر منم شده بود وکتر هیدروکورتیزون داد خوب شد
قارچه فک کنم
چرا اینجوریه قارچ نداره
حتما ببر دکتر
آخ چقدر بد
پماد آد بزن
خیلی خوبه
ببرش دکتر عزیزم این طبیعی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.