دوستان بنظرتون نی نی م دختره یاپسر؟

تصویر
۷ پاسخ

خدایاااااااااا قرن ۲۱ هستیم!!!میگین سید !!!!!والا که خود خدا هم استغفرالله از کار ما آدما در حیرته؛بچه یا پسر ه یا دختر ه!۵۰درصد احتمال در هر بار درست بگه.اونایی که درست میگن میشن براش تبلیغ اونایی هم که اشتباه میگه میگن تقدیر و قسمت

خدا ایقد بزرگه که به هیچ کس و هیچ چیز نداره وابسته بشه...

بذا حداقل یکم بادکنه شکمت بگیم😐🤣

این سید کیه ،زیر همه پستا ی خانم میگه ی سیدی هست میخای شمارشو بزارم حتما از فک و فامیلش یا خونوادشه
شایدم سید علی شوهر لادن 😊

دختر پسر چه فرقی دارن برای بعضی ها خدا صحیح سالم بده

دختره

چرا ایقد باید خرافاتی باشیم ما ایرانی ها...!!!!دلیل پیشرفت مون هم همینه دیگه

الان مشخص نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حافظ💙 مامان حافظ💙 ۷ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۶ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان سجاد مامان سجاد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌وهفتم بارداری