رفلاکس چند ماهگی خوب میشه؟ 🥲

۸ پاسخ

من بچم خیلی بالا میاورد از ۵ ماهگی غذای کمکی شروع کردم بهتر شد ۶ ماهگی ک نشست دیگه ۹۰ درصدش اوکی شد ولی مثلا ابلیمو ..بادام یا غذا های اسیدی ک میخورد بالا میاورد دیگه یک سالگی کامل خوب شد

کاش زودخوب بشن پسرمنم داره
من کلا لبنیات حذف کردم شیرخودم میدم شیرخشک arمخصوص رفلاکس هم میدم

نگران نباش عزیزم

دکترببرش خوب میشه

نه باداروهای دکترخیلی کم بالامیورد

من به غذاکه افتاده دقیقا۷ماهگی خوب شد

بعضی بچه ها به غذا بیفتن خوب میشه
اما پسر من سه سال و نیم هنوز هم خوب نشده

فکرکنم تادوسالگی

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی