من بچم خیلی بالا میاورد از ۵ ماهگی غذای کمکی شروع کردم بهتر شد ۶ ماهگی ک نشست دیگه ۹۰ درصدش اوکی شد ولی مثلا ابلیمو ..بادام یا غذا های اسیدی ک میخورد بالا میاورد دیگه یک سالگی کامل خوب شد
کاش زودخوب بشن پسرمنم داره
من کلا لبنیات حذف کردم شیرخودم میدم شیرخشک arمخصوص رفلاکس هم میدم
نگران نباش عزیزم
دکترببرش خوب میشه
نه باداروهای دکترخیلی کم بالامیورد
من به غذاکه افتاده دقیقا۷ماهگی خوب شد
بعضی بچه ها به غذا بیفتن خوب میشه
اما پسر من سه سال و نیم هنوز هم خوب نشده
فکرکنم تادوسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.