رفلاکس چند ماهگی تموم میشه

۴ پاسخ

میگن تا سه چهار ماهگی

پرهیز غذایی هم داری یا نه؟مثلا غذاهاومیوه های نفاخ وباددار میخوری؟

بستگی داره برای همه یه جور نیست
میانگین میگن 3 ماهگی به بعد

میگن تا ۴ماهگی هست

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی