هاکان 👍🏻
اورهان ♥
کدومش ؟

۱۰ پاسخ

بااحترام🙏🏾
هیچ کدام

من عاشق اسم اورهان بودم اما شوهرم نذاشت اسمشو اورهان بزارم خیلی اسم قشنگی 🥺

همون اورهان قشنگه

هاکان

هاکان قشنگ

هاکان خیلی قشنگ تره

من آرمان دوست داشتم و ایلیا دیگه ایلیا گذاشتیم اما
هاکان تلفظش راحت تره برا بزرگترها تا اورهآن ب نظرم هاکان

اورهان قشنگه
آکای هم قشنگه
آیازهم قشنگه

اورهان

هاکان

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری