۵ پاسخ

دختر من به بادام آلرژی داره و رفلاکسش تشدید میشه حتی یدونه هم نباید بهش بدم
ولی گردو رنده میکنم تو پنیر خامه ای دوست داره گاهی کنجد هم میریزم
پسته نصف میکنم میدم بهش راحت میجوه
بادام هندی هم همینطور
فرنی دوست نداره ولی اگه می‌خورد هر مغزی دوست داره آسیاب میکردم می‌ریختم تو فرنی جذبش هم بالاتر بود

پودرش کن ک ب بدنش برسه دندون درست وحسابی ندارن برا جویدن ک موادش ب بدنشون نمیرسه

اینارو‌خورده تاحالا
گردو
فندق
پسته
بادوم‌درختی
بادوم هندی
بادوم‌زمینی
تخمه افتابگردون،کدو،هندونه
فندقو پسته‌و بادوم‌هندی و‌درختی رو‌پودر کردم اون مدلی میدم
یا خرد میکنم‌جلوش میزارم به صورت میان وعده میخوره تخمه ها هم‌کامل

دختر من به بادوم درختی حساسیت داره من پسته و بادوم هندی و گردو رو پودر میکنم رو فرنی و این چیزا میدم بهش بعضی وقتا هم همینجوری میدم دستش میخوره

همه چی میدم
درسته میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی