۱۰ پاسخ

یکم میزارم ولرم بشه

من یکم ولرم میکنم بعد وگرنه سرد نمیخوره

گرم مبکنم میدم

گرم میکنم یا یکم‌ صبر میکنم سرماش بره

کمی گرم میکنم شیره انگورم میریزم

گرم میکنم سرد احتمال دل درد داره

از یخچال، سرده

من داخل کتری میذارم یکم ولرم شه
ن داغ ن سرد

من یه رب میزارم بیرون بمونه

ازین نی دارای کوچیک رو از یخچال برمیدارم بهش مبدم

سوال های مرتبط