۴ پاسخ

من پلی کیستیک داشتم. با ال دی رفع شده

نمیدونم والا من خودمم تاحالا ازاین کیست نداشتم فکر کنم روز سوم پریودی باید سونو بدیم اگە دفع نشدە باشە باید ماە بعد قرص جلوگیری بخوریم

والا کیست ها با قرص ال دی برطرف میشن

منم این ماە دوتااز فولیکولام کیست شدن یکیش هموراژیکە

سوال های مرتبط