من پلی کیستیک داشتم. با ال دی رفع شده
نمیدونم والا من خودمم تاحالا ازاین کیست نداشتم فکر کنم روز سوم پریودی باید سونو بدیم اگە دفع نشدە باشە باید ماە بعد قرص جلوگیری بخوریم
والا کیست ها با قرص ال دی برطرف میشن
منم این ماە دوتااز فولیکولام کیست شدن یکیش هموراژیکە
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.