اسم قشنگیه به بیادونیادش فکرنکن
نه نمیاد
رایان:ریحان
عزیزم اسم خواهر و برادر که حتما نباید ست باشه
اینا دوتا آدم جدا با دوتا هویت جدا هستن و در آینده هر کدوم زندگی مستقلی دارن
با احترام به نظرم قشنگ نیست.. بازم سلیقه ای
ولی اگه دوست داری به هم بیان ماهلین بنظرم بهش میاد قشنگم هست ولی هرچی به دل خودت مینشینه همونو بزار
حتما نباید ست باشه من اسم دخترم نازنین زهراهست اسم پسرم ایلیا مهم قشنگیه اسمه
نه نمیاد
مرسانا زیاد و تکراری شده
نه😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.