۴ پاسخ

عزیزم بچت وزنت چقدره؟

پدیاشورم شنیدم‌خوبه..

منم‌میخام بدم. چ جوریه ؟؟؟!!!

من دخترم ۴ سالشه،آره زینک پلاس پدیا بست هم میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۲ سالگی