۳ پاسخ

الرژی نداری من حرف وقت گوجه سبز یا گردو میخورم آنقدر سرفه خشک میزنم که شبیه آدمای که اسم دارن میشم اینجوری نیست اگه اگه الرژی نداشتی الان دیگه نداری ممکنه بدنت حتی به اب و هوا الرژی نشون بده یه دکتر برو این فصل خیلی احتمالش هست

عزیزم من خودم دوماه درگیرم این یه ویروس تا دوره خودشو طی نکته تموم نمیشه اصلا من بیشتر وقتا یجوری سرفه میکنم دیگه بالا میارم چند تاقرص شربت امپولاستفاده کردم ولی تاثیر آنچنانی نداشت الان کمکم دارم خوب میشک

برو داروخونه بگو تارتونیک بده بهت بریز تو ابجوش بخور بعدم منو دعا کن. نمیدونم مشکلتون از چیه حسایت فصلی پر پرنده هرچیزی میتونه باشه ولی با ساشه تارتونیک خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان سِلِن 🩷👧🏼🎀 مامان سِلِن 🩷👧🏼🎀 ۱ سالگی
مامان ❤راحیل❤ مامان ❤راحیل❤ ۲ سالگی