درضمن بعد ۴۰ روز خوب شدی میتونی از ابزن تنگ کننده از سیادت بگیرین استفاده کنین
پیج مامادانا سیادت و سرچ کن کلی توصیح دادن برا این چیزا
تو اب و بتادین زیاد نشین بدنت و خشک میکن در حد ۴روز کافی با سرم شستشو بشور سشوار بگیر مرتب خشککن آناناس یا قرص اناهیل بگیر بخور نشسته زیاد شیر نده چند روز اول و قرص اهن نخور چیزای مقوی بخور زود جوش بخوره
تو زایشگاه به من گفتن روزی یکبار با شامپو بچه بشور
بعد از سرویس بهداشتی هم سرم شستشو بزن
و هر سری با باد خنک سشوار خشک کن
من بعد از ۴۰ روز که از زایمانم گذشته بود رفتم پیش دکتر گفت بخیه های بیرونیت جوش خوردن ولی داخلیا هنوز کامل خوب نشدن ،تا ۳ هفته دیگه رابطه نداشته باش ،به نظرم بعداز ۴۰ روز حتما برو پیش دکتر تا معاینه بشی من اگه نرفته بودم بدنمو نابود میکردم چون میخواستم رابطه داشته باشبم
بابا انقدر سفت بخیه میزنن از قبلس هم تنگتر میشه
بخیه ها هم بعد ده روز خودش میفته کار خاصی نگیخواد بکنی فقط با آب بشور و خشک کن و روزای اول روش زیاد نشین
عزیزم من بخیه هامو با آب نمک و بتادین میشستم
اما روز ۱۰ دکترم کشید بخیه هارو و خیلی به خوب شدنش سرعت بخشید اما خب خیلی مراقبتم میکردم ازشون
و اینکه برا تنگی هم من دکترم از داخل بخیه زد اما اونا روز ۴۰ افتادن
بعد از زایمانت ک بخیه هات جذب شدن،ورزش کگل رو شروع کن خیلی خوبه
فقط مراقبت کن عفونت نکنه،من ک چیزی استفاده نکردم برا بخیه هام،ویتامین سی بدنت اوکی باشه زخمات زودتر خوب میشن
یا میوه زیاد بخور یا قرص جوشان مصرف کن
فقط با سرم شستشو بشور خودتو و با سشوار خشک کن توی تشت بتادین آب ولرم بریز بشین
آدامس کوهی دود کن لباس نخی بپوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.