من فقط روز اول خونریزی داشتم بعدش دیگه تا چند روز مثل اخر پریودی بود الانم که نمیاد هیچ میگن دکتر اگه خوب ساکشن کنه خونریزی کمه من سزارینم
من تقریبا ندارم دیگه .واسه زایمان قبلیم زیاد طول کشید
من تا ۷۵روز داشتم
تا دو ماه طبیعی هست
تا شصت روز طبیعی هس
بدن با بدن متفاوته من چهل وپنج روز خونریزی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.