خونریزی کی تموم میشه؟؟؟مال من هنوز چرا هست

۶ پاسخ

من فقط روز اول خونریزی داشتم بعدش دیگه تا چند روز مثل اخر پریودی بود الانم که نمیاد هیچ میگن دکتر اگه خوب ساکشن کنه خونریزی کمه من سزارینم

من تقریبا ندارم دیگه .واسه زایمان قبلیم زیاد طول کشید

من تا ۷۵روز داشتم

تا دو ماه طبیعی هست

تا شصت روز طبیعی هس

بدن با بدن متفاوته من چهل وپنج روز خونریزی داشتم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی