اگه پریود نشی ۴۰روز اگه پریود بشی بیشتر از ۴۰ روز
من ۴۶روزه زایمان کردم هنوز لکه بینی دارم
من تا ۴۰ روز داشتم
تا ده روز مدام هس بعدش تا چهل روز هر دوسه روز لکه بینی هس
هنوز به اون فک نکن شاید تا پنجاه روز طول بکشه
زايمان قبليم ٦٠ روز طول كشيد. چون هورمون ها بهم ريخته بعضي وقتا كمه بعضي وقتا زياد. بعضي وقتا هم. اصلا نمياد
منم هنوز دارم
اگه سزارین شدی تا ۴۰ روز هست
معمولا تا ۴۰روز
تا ۴۰ روز خونریزی یا لکه بینی داری من همینجوری بود تا چهل روز لکه بینی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.