۶ پاسخ

بتظرم آزمایش خون بده اگه منفی بود بعدش جوشونده بخور، منم دختر دومم همینجوری بودم، تست منفی میشد ازمایشم نرفتم، شروع کردم جوشونده خوردن و دکترم رفتم آمپول زدم بازم پریود نشدم، تا اینکه یک ماهی شد رفتم آزمایش خون گفت بارداری.... خداروشکر بچم چیزیش نشد اما همش بخاطر اینکه ازمایش ندادم وبه حرف دیگران گوش کردم خودمو سرزنش میکنم

منم 14 روزتاخیر

منم همینه وضعیتم ی بار تست زدم مثبت شد ی بار زدم مارک دیگه منفی تا فردا نشم میرم آزمایش😐

رازیانه دم کم بخور خوبه. وعرق گیاهی فراسیون زود پریود رو باز میکنه . از داروخانه کپسول گل مغربی شرکت باریج بخر روزی یدونه بخور برای همه موارد دوران PMS عالیه .

برودکترامپول بنویسه برات

چطوریه مشکیههه

سوال های مرتبط