از دکتر مشورت بگیر گلم
اره بهش بده ...من از اول بهش ببلاک ساده دادم با وجود یبوست و کولیک اینایی ک داشت چون کامفورت نمیخورد به هیچ عنوان ...الانم بهش عادت کرده دیگه اصلا شیرخشکش عوض نکردم تا سازگار بشه بهش
اره دیگ ولی پدی لاکت بگیر یکی دوماه بدش من پسرم کولیک داشت هنوز دارم پدی لاکت میدم نمیدونم خوب شده با ن ولی پدی لاکت ضرری نداره برا رفلاکس و کولیکم عالیه
شیرشم اپتامیل سادس
اره گلم میسازه از یه برنده
اره عزیزم انشالله بهش بسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.