اتفاقا هرچی اب بخوره مهصوصا تو روزای گرم ب نفعه تحرکشون زیاده بدن میطلبه تو اینگرما اب خوبه دوراز از جون کم ابی بده من ک ۷ودم با اسرار اب میدم
پسر منم زیاد آب میخوره جوری ک پوشک زود ب زود میخواد منفجر بش دکترش گف چون از شیر گرفتی آب جایگزین شیرکردی و بزار بخوره چون قبلا شیر میخورده گف الانک نمیخوره دوس دار هی آب بخوره و وابسته شیشه هس ...شماهم از شیر گرفتین؟
به نظرم قندش رو چک کن
شاید گرمشه
خیلی خوبه نگران نباش دختر منم آب زیاد میخوره
عادت کرده به نظرم
دختر منم دیروز انقد آب خورده بود ولی انقدری که خورده بود جیش نکرد پوشکی نیس خودم میبرمش نسبت به آبی که خورده بود خیلی کم بود جیشش حس میکنم از گرماس
راستش من نمیدونم چفذر اب میخورن تو قمقمه هست
شاید چیزی بهش میدی ک تشنه اش میکنه
یه چکاب ازش بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.