خانما من بچم گاهی که بالا میاره از دماغشم شیر میاد عادیه؟؟؟

۴ پاسخ

دختر منم هست..رفلاکس داره..
ببرینش دکتر..بچه رو صاف روی زمین نذارین تختش حتما شیبدار باشه..

واسع پرخوریه

خیلی خیلی زیاد شیر میدی فاصله هاتو بیشتر کن کم کم بده

رفلاکس داره

سوال های مرتبط