۴ پاسخ

عزیزم خسته شده خوابش برده طبیعی اگه تا شب تکون نخورد جای نگرانی داره

عادیه عزیزم... منم یه روز مهمونی بودم خیلی خسته بودم نی نی یه روز تکون نخورد...یه بارم از مسافرت اومدم ۳روز تکون نخورد ...دیگه فهمیدم هرچی من خسته باشم اونم خسته میشه و میخوابه

عزیزم فکر کنم طبیعیه اونا هم خسته میشن
حتما خودت خیلی فعالیت داشتی
یک چیزی شیرین یا میوه شیرین بخور به پهلو چپ ت دراز بکش

خسته شده خوابیده

سوال های مرتبط