سلام مامانا
به بچم پستونک بدم یا نه؟
ا

۴ پاسخ

آره خوبه تا یکسال

اگه بگیره عالیه من هرکاری‌میکنم‌نمیگیره

اره عزیزم اگر بگیره خیلی خوبه کمک کنه بخوابه یا سرشو گرم می‌کنه

شنیدم بعضیا توی بیمارستان هم میدن
البته اگر بگیرع
خیلیا نینیشون نمیگیره پستونکو

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی