پریود شدم🙂 این ماه هم نشد🥲

۴ پاسخ

مال منم نشد پس فقط تو نبودی منم خیلی ناراحت میشم تقریبا ۵ماهه تازه دارو خوردم برای بارداری کیست نداشتم اونم اضافه شد🤣حالا ی ماهم باید صبرکنم ببینم چی میشه

خدا بزرگه و زمان بندیش حرف نداره
یه دفتر بردار در مورد جنسیت بچه اخلاق رنگ پوست و همه چی
هر روز بنویس
و ازخدا بخواه مطمعا باش اتفاق میوفته

هیییی عزیزم🥲خدابزرگه ایشاالله ماهم به زودی مامان می شیم

فدای سرت میشه بالاخره. چندوقته اقدام داشتی

سوال های مرتبط

شیطونک شیطونک قصد بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری