اره عزیزم
پسر من چهل روزگی کلا صداش رفت.. طفلی گریه میکرد اصلا صداش در نمیومد یه هفتع طول کشید تا خوب شد
احساس میکنم خیلی حساسی رو بچت.
درسته که باید باشی مادرشی. ولی اینقدرشم دیگه خوب نی. خودت اذیت میشی. تکامل رشد بچه ها باهم متفاوته. مثلا بعضیاشون از 7 ماهگی راه میوفتن. بعضیاشونم تا 2 سالگی نمیوفتن. دلیل نمیشه چون بچت درست گردن نمیگیره خودتو اذیت کنی بگی دیگه نمیگیره. بچه منم ماهگی بود که دبگه کامل گردن گرفت. و هنوزم راه نمیره. به وقتش خودش انجام میده عزیزم. دلشوره به خودت نده
اره...
بله گل
بستگی به شدت جیغ داره
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.