۷ پاسخ

از خواهر من هم پایین بود ماه های آخر وزن گرفت قرص بهش دکتر داده بود استراحت کن نگران نباش

جفت پایینه یا طول سرویکست کمه؟؟

باید استراحت کنی بچه بره بالا رعایت کن
چیزای مقوی بخور دیگه

منظورش بچت اومده پایین نه که وزنش هنوز وزن آنچنانی ندارن که کارای سنگین نکن استراحت کن وشیاف بزار

گیلاس،تخم مرغ مغزیجات ...

اره مال منم پایینه خودش میاد بالا عجله نکن گیلاس تو وزن گیری خیلی موثره

پروتئین ها واسه وزن خیلی خوبه
اما پیشنهاددکترت چی بود؟

سوال های مرتبط