مامانای که پسر باردارین بیاین علائمتونو بگین

۶ پاسخ

سوزش معده خلط گلو بی‌حالی دوس دارم همش دراز بکشم و علاقه زیادی ب ترشیجات پیدا کردم نسبت ب بارداری اولم ک دختر بود خیلی بهترم چون حالت تهوع ندارم و میتونم همچی بخورم

شما صورتتون چاق شده یا لاغر؟

منم صبحا لرز دارم

حالت تهوع کم دارم ولی سوزش معده زیاد دارم .حس ندارم .خوابم خیلی نیست .ولی شبا بیدارم روز خواب زیاد نمیتونم روپا وایسم یا بشینم حتما باید دراز بکشم .

من هیچ علائمی ندارم سبکم حس بارداری هم ندارم همه چی با آرامش دارع پیش می‌ره انتی گفت پسر موندم یکی دو هفته دیگه برای آنومالی برم ببینم چی میگن

خودت علایمت چیه؟

سوال های مرتبط