۵ پاسخ

من سردرد داشتم جوری ک کل ائمه رو قسم میدادم یکم بهتر بشم استامینوفن هم تا چندساعت جواب بود
تهوع هم زیاد داشتم
از گوشت متنفر بودم از پفک از بوی شامپو صابون

هفته های اول درد طبیعیه

منم هرزگاهی دلم زیر دلم درد میگیره

کجات درد دارع

من فقط تهوع کشته منو

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری