۸ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره

۳ماهه عزیز بستگی به وزنش داره دختر من چندروز دیگه میره ۵ماه من ۳میبندم ولی کوچیک شده چونکه دارم میبندن ولی به وزن بستگی داره روی پوشک نوشته

من چهار میبندم

من ۳ هانیز

۵میبندم بستگی به بچت داره نه وزنش بعضی بچه هاپهلوپهن دارن بعضی هانه مثل بچهای من بزرگه تا۵ماهگیش۳میبستم ولی این۳ماهش۵میبندم

من ۳ میبندم
۲ ماهگی ۶ کیلو بود العان نمیدونم

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

من شماره ۳ مولفیکس میبندم

سوال های مرتبط

مامان پسری😍 مامان پسری😍 ۱۳ ماهگی