من شماره ۴میبندم ماببی چون رد میداخت پس میداداذیت میشد بعصی برندها کوچک میزنن
هانیز 3
من بچم ۶کیلوعه ۳میبندم
من سایز ۳ هانیز میبندم
تا ۸ کیلو ۲ مناسبه دیگ ۷ ۷ونیمو ک رد کرد ۳ اوکیه
سايز ۳ جدید قدیمیاش روناشو اذیت میکنه
فکر کنم ۴ بشه جاری من بچش ۷ کیلو بود چهار هانیز میبست . من خودم امتحان کردم مای بیبی یکم سایزاش بزرگ تره هانیزه تو یه شماره یکسان . مثلاً یک مایبیبی اندازه دو هانیره
سایز ۳
سایز ۲ که سایزش نوشته ۴تا۸کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.