۹ پاسخ

من شماره ۴میبندم ماببی چون رد میداخت پس میداداذیت میشد بعصی برندها کوچک میزنن

هانیز 3

من بچم ۶کیلوعه ۳میبندم

من سایز ۳ هانیز میبندم

تا ۸ کیلو ۲ مناسبه دیگ ۷ ۷ونیمو ک رد کرد ۳ اوکیه

سايز ۳ جدید قدیمیاش روناشو اذیت میکنه

فکر کنم ۴ بشه جاری من بچش ۷ کیلو بود چهار هانیز می‌بست . من خودم امتحان کردم مای بیبی یکم سایزاش بزرگ تره هانیزه تو یه شماره یکسان . مثلاً یک مایبیبی اندازه دو هانیره

سایز ۳

سایز ۲ که سایزش نوشته ۴تا۸کیلو

سوال های مرتبط