۹ پاسخ

بچه من نزدیک ۵ کیلوئه ۳ میبندم

3 عزیزم

من ۳میبندم

۳ مولفیکس یکم بزرگه اگه نینی با وزن ۶ کیلو قدش بلند باشه اما دو هم کوچیکه یه دو هفته همون سه ببندی اندازش میشه اگرم مای بی بی میبندی قوارش کوچیکتره اندازس

واسه شش تا نه ماهگی سایز 3

من خیلی وقته ۳ میبندم
۲خیلی کوچیکه

سه دیگه
۲ خیلی کوچیکه اذیت میشه

۳
دو کوچیک میشه

من ۳ میبندم خوبه بنظرم

سوال های مرتبط