بچه من نزدیک ۵ کیلوئه ۳ میبندم
3 عزیزم
من ۳میبندم
۳ مولفیکس یکم بزرگه اگه نینی با وزن ۶ کیلو قدش بلند باشه اما دو هم کوچیکه یه دو هفته همون سه ببندی اندازش میشه اگرم مای بی بی میبندی قوارش کوچیکتره اندازس
واسه شش تا نه ماهگی سایز 3
من خیلی وقته ۳ میبندم
۲خیلی کوچیکه
سه دیگه
۲ خیلی کوچیکه اذیت میشه
۳
دو کوچیک میشه
من ۳ میبندم خوبه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.