۷ پاسخ

من امروز۳روزبازکردم خیلی وابسته بوددخترم بیشتربرای خوابش اذیتم میکنه چون همیشه شیرمیخوردمیخوابیدخودمم که ازدردسینه دارم میمیرم اگه راه حلی دارین بگین

من شیرخودمومیدادم تدریجی قط کردم

من یهویی گرفتم البته از من شیر خشکی بود

منم هنوز نتونستم تز شیر بگیرم البته فقط صبح و شب شیر خشک میدم . باید کم کم قطع کنم

منم با رژ گفتم گاز گرفتی اونطور شد اوف شد
الان یه هفته هس باز کردم خداروشکر راحت بود زیاد اذیت نکن
ولی شبا توخواب میدم میخوره ولی روزا دیگه اصلا

دختر من خودش نمیخوره
همش بهش خوراکی میدم
فقط ی بار قبل از خواب شب میخوره

با صبر زرد سه ماه پیش

سوال های مرتبط