۳ پاسخ

باید سرکلاژ بشی
هرچه زودتر اقدام کنی بهتره
هفته ات بالاتر بره دیگه نمیشه

باید استراحت مطلق بشی و به احتمال زیاد سرکلاژ

۲۷واژینال بود؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری