۱۳ هفته ام خونریزی افتادم خیلی میترسم

۳ پاسخ

هیچی نیست ایشالا برو دکتر همین الان بخدا هیچ چیزی استرس زا تر از خونریزی و لکه بینی تو بارداری نیست

اصلا نترس عزیزم منم خونریزی داشتم خیلی حالم بدبود ولی شیاف گذاشتم واستراحت کردم خوب شدم سونو هم گفت مشکلی نداری

حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ودوم بارداری