خیلی زوده واسه تشخیص
بمن با قطعیت گفت 99 درصد توی برگه هم نوشت دختر
اما پسر بود
من هفته 17گفت دختره هفته 19گفت پسره
الان این هفته قابل تشخیص نیس من هفته۱۲و۴روزرفتم دوجادکترای معروف گفتن دختره بعدتوسنوانومالی پسربودازاین اشتباهات زیادمیشه چون جنین هنوزخیلی کوچیکه
خيلي زوده فكر نكنم قابل تشخيص باشه خيلي به منم گفت احتمالا دختره ولي خيلي مطمئن نباش زوده
اگه گفت ۹۹درصد خب دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.