خانما امروز ۱۱ هفتمه میتونم شنبه برم آنتی ؟

۵ پاسخ

بمنم دکترگفت ۱۱هفته و ۳روز بیا ینی دیروز...ولی من شنبه میرم که ۱۲هفته کامل باشه

12هفته و ۲ روز بری بهترین زمانشه

اره میشه
دکتره میگفت ۱۱هفته بری بهتره اما میخوام ۱۲ ه برم

بهتره بزاری ۱۲ هفته

زوده بزار ۱۲ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیزمعجزه خدا مامان دنیزمعجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته بیست‌ویکم بارداری