۶ پاسخ

سلام کیا ضربان قلب نی نیشون تو 8هفته 167بود و بچه پسره؟

من هم 11 هفته سه روز رفتم

هفته دیگه برو

من بااخربن سونو تشکیل قلب که رفتم حساب میکنم ۱۱ هفته و۳ روزم ولی باگهواره که حساب میکنم ۱۳ هفته ام با کدوم حساب کنم؟

یک هفته یا ۱۰ روزم منتظر باش بری تا بهتر باشه جواباش و جنسیتشم بفهمی

نه وایستا ۱۲ هفته کامل بشع برو
مثلا ۱۲ هفته و ۵ روز برو که بهتر نشون بده
شایدم اون موقع جنسیت دقیق تر باشه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری