اره ولی اگر بخوای جنسیت و حدس بزنه یکم باید دیرتر بری
مثلا ۱۳
اره من دکترم بهم گفت ۱۱ هفته و ۳ روز برو
منم هنوز نرفتم
من رفتم سونو نکرد گفت زوده
دکتر من گفت ۱۲هفته بهترین زمان و تیغه بینیش اونموقع شکل گرفته
من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم
ولی نتونست جنسیتشو حدس بزنه گفت زود اومدی
بزار12هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.