خانما ۱۱ هفته ۴ روز میتونم برم سونو انتی؟

۷ پاسخ

اره ولی اگر بخوای جنسیت و حدس بزنه یکم باید دیرتر بری
مثلا ۱۳

اره من دکترم بهم گفت ۱۱ هفته و ۳ روز برو

منم هنوز نرفتم

من رفتم سونو نکرد گفت زوده

دکتر من گفت ۱۲هفته بهترین زمان و تیغه بینیش اونموقع شکل گرفته

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم
ولی نتونست جنسیتشو حدس بزنه گفت زود اومدی

بزار12هفته برو

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا💫 مامان معجزه خدا💫 هفته نهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری