سلام. من میتونم ۳ شنبه ۴ شنبه برم انتی؟ ۱۱ هفته و ۳ ۴ روز میشه

۷ پاسخ

اگه بتونی تا ۱۲هفته و ۲روز صبر کنی که عالی تره

اگه ۱۲ هفته بری بهتره. جنسیتشم بهتر مشخص میشه

آره من یازده هفته و 6 روز رفتم هم مرکز سونو گفت خوب موقعه ایه هم آزمایشگاه هم دکترم

ن زوده 12 هفته و 4 روز برو

۱۳ هفته بری خوبه

۱۲ هفته میگن بهتره

آرمایش آنتی و انومالی برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان هناس مامان هناس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری