خانومااااا من میتونم ۱۱ هفته و ۳ روز انتی بدم؟؟؟؟

۸ پاسخ

سه چهار روز بعد برو الان زوده

اره میتونی من ۱۱ هفته و ۳ روز رفتم

من الان ۱۱ و۵ روزم میخوام بزارم برم داخل ۱۲ بعد برم احتمالا ۱۲ و ۶ روز برم

من الان 12هقته هستم دکتر برام نوشت ک برم بدم

دکترمن امروز برام ان تی نوشت گفت تا ماه دیگه ۶ ام باید بری نسخت باطل میشه
بعدش حساب کرد میشم ۱۱ هفته و ۳روز
گفتم زود نیس گفت نه خوبه

من ۱۱چهار روزم فردا میرم

اره من همون موقع رفتن

آره ولی ۱۲ تا ۱۳ بهتر

سوال های مرتبط

مامان نیلی مامان نیلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری