خانما من فردا ۱۱ هفته میشم میتونم برم آن تی ؟

۱۳ پاسخ

من ۱۲هفته دوروز رفتم

نه زوده

دکتر من ۱۲ هفته و یک روز. وقت داده

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

11هفته و 6روز تا سیزده هفته و 6روز بهتر زمان برای سنو ان تی هستش اگه بشه 14هفته دگه رفتن فایده نداره

دوازده هفته و چهار روز بهترین موقعیت هست ک بری

ممنون از همگی عزیزان ♥️

دکترم گفت بهترین زمان واسه ان تی ۱۲ هفته ۳ روز هست

من ۱۲ هفته رفتم

دکتر من گفت ۱۲هفته بیا

ن بزار چن روز از ۱۲ هفتت بگذره

ن ۱۲هفته برو

سوال منم همینه دیقن منتظرم جواب بدن ولی انگاری کسی نیست☹️

سوال های مرتبط

مامان علی💙شهرزاد💓 مامان علی💙شهرزاد💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری