آره عزیزم برو منم یازده هفته ی روز رفتم ولی تو ان تی سن جنین و چند روز بیشتر نشون داد و راحت سونو کرد قبلش هم گفت اگه نشون نده چند روز بعد بیا ک نیاز نشد فوقش برا تو اگه نیاز شد ک میگه باز تکرار کنی هزینه رو همین ی بار میپردازی رفتنت ضرر نداره
زوده عزیزم من فردا ۱۲ هفته ۲ روز میرم بهترین زمانش همینه صبر کن ک دقیق ببینن
من رفتم
یازده هفته و سه روز
همه چیز هم اوکی بود خداروشکر
نه ۱۲ هفته برو
سلام وقت این عکس که گذاشتین اسم برنامه چیه
۱۲ هفته تایم بهتریه
ن صبر کن ۱۲هفته ۲روز برو ک دقیق تر باشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.