بچه ها فردا صبح خوبه برم سونو ان تی دیگه؟
میشم ۱۱ هفته و ۲ روز

تصویر
۷ پاسخ

آره عزیزم برو منم یازده هفته ی روز رفتم ولی تو ان تی سن جنین و چند روز بیشتر نشون داد و راحت سونو کرد قبلش هم گفت اگه نشون نده چند روز بعد بیا ک نیاز نشد فوقش برا تو اگه نیاز شد ک میگه باز تکرار کنی هزینه رو همین ی بار میپردازی رفتنت ضرر نداره

زوده عزیزم من فردا ۱۲ هفته ۲ روز میرم بهترین زمانش همینه صبر کن ک دقیق ببینن

من رفتم
یازده هفته و سه روز
همه چیز هم اوکی بود خداروشکر

نه ۱۲ هفته برو

سلام وقت این عکس که گذاشتین اسم برنامه چیه

۱۲ هفته تایم بهتریه

ن صبر کن ۱۲هفته ۲روز برو ک دقیق تر باشع

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧿 مامان آرسام🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد