۱۱ هفته و ۲ روز برای سونو ان تی خوبه؟

۷ پاسخ

بعدهرچی دیرتر بری احتمال جنسیت بیشتربهت میگن
یازده هفته چیزی مشخص نیس زیاد

من برا قبلی دوازده هفته وشش روز رفتم البته خودشون نوبت دادن برااونموقع

ن گلم ی هفته دیگه برو بهتره

نه ۱۲هفته ۲روز برو

نه گلم یه هفته دیگه صبر کن

زوده هنوز

نه یه هفته زوده

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی