مامانا من ۱۱ هفتمه درد زیر شکم طبیعیه ایا؟

۲ پاسخ

اره طبیعیه عزیزم در صورتی ک هیچ علائم دیگه نداشته باشی
مث خونریزی و لکه بینی و.‌.

والا من ده هفتم منم دارم منتها نمیدونم میگن طبیعیه رحم داره جا باز میکنه ولی نگرانم من کمر دردم دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری