۴ پاسخ

دکتر اطفال تو بیمارستان گفت روغن زیتون

پماد آد بزن از همه بهتره من برا سوختگی باسن و خشکی و زخم زدم عالیه

روغن بچه

یه مرطوب کننده برا نوزاد بگیر یه کم چرب کن

سوال های مرتبط