کیدی لاکت تواب بریز تواب میوه.وماست نریز من دادم خوب شد
دوغ نمک دار
شربت نئوزینک
کپسول یوموگی توی ماست
سیب زمینی ابپز
کشک عالیه
نعنا تازه با زیره سیاه و نبات دم کن هر دو ساعت به دوساعت بهش بده عالی من پسرم با همین خوب شد عالی هستش
قرص لوپرامید بده فوری خوب میشه
لوپرامید بده سریع خوبش میکنه
آب انار زیاد بدع
قرص لوپرامید بده
آرامش خودتو حفظ کن باید دوره اش طی بشه همین پودر وبهش بده
کته وماست خوبه نه اشو ماست
آش ماست که خیلی بده عزیزم. من به دخترم شربت زینک دادم. خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.